Srovnání vývojových diagramů a pseudokódu ve výuce algoritmizace

Autoři

  • Ondřej Kořínek Pedagogická fakulta Univerzity Hradec Králové

Abstrakt

Algoritmizace představuje jeden z možných přístupů v programování a patří k nejpoužívanější možnosti, jak začínat výuku programování u začínajících studentů. Lze ji vyučovat několika možnými způsoby. V článku jsou zhodnoceny a porovnány dva způsoby výuky algoritmizace pomocí vývojových diagramů nebo pomocí pseudokódu. Článek se zabývá zavedením proměnné a základními algoritmickými konstrukcemi: sekvence, větvení a cykly.

Stahování

Publikováno

2014-05-01

Jak citovat

Kořínek, O. (2014). Srovnání vývojových diagramů a pseudokódu ve výuce algoritmizace. Matematika–Fyzika–Informatika, 23(3), 219–225. Získáno z https://www.mfi.upol.cz/index.php/mfi/article/view/138

Číslo

Sekce

Informatika